taula'i ile microfiber pollution microfibers ua maua ile tagata

Fa'aleagaina o le sami

O le filogia o le gataifale o se mataupu taua tele i le lalolagi i aso nei.I le avea ai ma fatu o le lalolagi, o le sami e nofo i le tusa ma le 75% o le eria o le lalolagi.Ae a faatusatusa i lapisi o le eleele, o lapisi o le gataifale e faigofie ona le amanaiaina.Ina ia mafai ona tosina atu tagata i le siosiomaga o le lalolagi, ua faalauiloa ai e le Australian International Environmental Protection Organization se gaoioiga faʻaagafesootai faavaomalo - World Cleanup Day, lea e faia i le faaiuga o le vaiaso lona tolu o Setema i tausaga taʻitasi, e faʻamoemoe e faʻatautaia le eleele o le lalolagi e le o pulea. e ala i le aafia o suiga i amioga a tagata.Ole fa'afitauli ole lapisi ma le gataifale

saito (1)

Fa'alogo lelei ile fa'aleagaina ole microfiber

saito (2)

I lapisi o le gataifale, e oo atu i le 85% le palasitika o le filogia, ma o nei palasitika e pala i ni vaega laiti e galu ma le susulu o le la i le tele o tausaga ma ola i le sami mo se taimi umi.O le fa'aputuina o microfibers i le filifili o mea'ai e avea ma se fa'amata'u mata'utia i meaola uma o le gataifale, ma o latou fa'apogai e feso'ota'i vavalalata ma o tatou olaga i aso faisoo.

Microplastics i le toto o le tagata

O suʻesuʻega e faʻaalia ai microplastics i le toto o le tagata

Ia Mati, o se suʻesuʻega na lomia i totonu o le tusi talaaga Environment International na faʻaalia mo le taimi muamua le mea moni o le toto o le tagata e iai microplastics.

Ua faia e tagata suʻesuʻe i Netherlands se suʻega fou e suʻe ai microplastic particles e mafai ona mitiia i totonu o le tino o le tagata, ma latou maua ai o le 17 mai le 22 tagata soifua maloloina volenitia, poʻo le 77%, sa i ai microplastics io latou toto.O le microplastic sili ona taatele i nei faʻataʻitaʻiga toto o le polyethylene terephthalate (PET), lea e masani ona faʻaaogaina i ie ma pusa meaʻai ma meainu, sosoo ai ma le polymeric styrene (PS), polyethylene (PE) ) ma le polymethyl methacrylate (PMMA).

O lo'o popole tagata su'esu'e i le National Oceanography Center i Peretania ona ua fa'aalia i totonu o le fale su'esu'e ni vaega fa'apitoa o microplastic e fa'atupu ai le mumu ma le fa'aleagaina o le sela i lalo o tulaga fa'ata'ita'i.O le toto ua uma ona i'u i le filifili o microplastics.Nai lo le sailia o microplastics i le pito ma tuʻuina atu lapataiga, e sili atu le pulea mai le puna.O se tasi o microplastics e sili ona vavalalata ma olaga o tagata i aso uma o microfibers mai ie.

Microplastic Filogia

Microplastics e afaina ai tagata ma le natura i itu uma

I le 2022, na maua ai e se lipoti e uiga i faiga gafataulimaina o ie na maua ai le 200,000 i le 500,000 tone o alava gaosia i totonu o le gataifale i le lalolagi atoa, ma avea ai ma puna sili ona tele o palasitisi filogia i le sami.

saito (3)

Mai le va'aiga o le gataifale, o fa'afitauli eseese o le si'osi'omaga ua tula'i mai i tausaga talu ai, e aofia ai le palasitisi ma le microfiber pollution, fagota loloto i le sami, fa'aleagaina o le si'osi'omaga, ma le malosi fa'afouina o le gataifale.Faatasi ai ma nei faʻafitauli, o le microfiber contamination o se tasi lea o faʻafitauli sili ona ogaoga, ma o suʻesuʻega eseese o loʻo faʻaauau pea ona maua ma faʻamaonia le leaga o aʻafiaga o microfibers i meaola ma le siosiomaga.

saito (4)

2.9% o a'oa'o i'a ma vai ninii o lo'o 'ai ma taofia microplastics ma microfibers e le mafai ona fa'amama.

E iai foʻi pe tusa ma le 29 i le 280 vaega o microplastics, aemaise lava microfibers, i sikuea mita ole ea ma le ea ile aso.

saito (5)
saito (6)

O le tolusefululima pasene o microplastic pollution e sau mai le fufuluina o ie gaosia, faatasi ai ma le fufulu e tutusa ma le lafoaia o le 50 piliona palasitika i le sami i tausaga taʻitasi.

O suʻesuʻega ua maua ai microplastics i feces ma le toto o tagata, o loʻo fautua mai ai o microplastics e mafai ona tafe i totonu o le toto, lymphatic system ma e oʻo lava i le ate, ma suʻesuʻega fou ua maua ai le faʻaputuina o microfibrils i mama o tagata ola.

saito (7)

O alava fa'akomepiuta e pei ole polyester, nylon, acrylic ma isi mea e masani ona fa'aogaina e fai ai mea 'ie 'ese'ese ona o lo latou vaivai lelei, fa'afefeteina, ma le fa'afefe vai.Ae o le mea moni, polyester, nylon, acrylic, etc. o ituaiga uma o palasitika e faia i le suauu poʻo le kasa masani.O latou fatu e leai se eseesega mai taga palasitika, fagu inu, ma isi mea, ma o mea uma e le mafai ona faʻaleagaina.

saito (8)

Microfiber & Microplastic O le a le uiga o ie e le mafai ona pala?

O mea filogia e le mafai ona fa'aola e fa'atatau i na mea filogia e le mafai ona liua i ni mea e le afaina ai le si'osi'omaga pe a mae'a le fa'aleagaina o vaila'au, fa'aleagaina o ata ma le fa'aleagaina o meaola i le si'osi'omaga fa'anatura.O lona uiga, o ie o le mamanu lava e tasi, faia i mea masani e mafai ona faasolosolo malie ma avea ma vaega o le natura pe a uma ona tuʻu i se tulimanu mo ni nai tausaga, ae o mea e faia i mea faʻapipiʻi atonu e na o le pefu ma taʻe - e mafai ona faʻatasi. Ua leva na outou, ua umi lava e ui ina ua outou malepelepe, ae ua e tuua pea lava mea.E mafua ona e ui lava e le mafai ona faʻaleagaina alava palasitika gaosia, pe a uma ona faʻaalia i le matagi ma le la poʻo le fufuluina ma le olo soo, o le a faasolosolo malie lava ona malepelepe alava gaosia i ni vaega laiti ma laiti seia oʻo ina le vaaia i le mata le lava ma faʻaputu faʻatasi ma le tafe o le. vai.E agi solo i le matagi—ma faaleagaina ai le siosiomaga i taimi uma.

Su'ega va'ai microscope

saito (9)

O se lauulu VS microfibers O le tele o nei filo fa'akomepiuta e matua'i pupue, e ta'ua o microfibers.O le microfiber e sili atu ona manifinifi nai lo se manoa siliki, pe tusa ma le tasi vaelima le lautele o le lauulu o le tagata.

E mafai ona fa'apea o alava synthetic o le fa'apogai lea o le tele o microplastics i le si'osi'omaga i aso nei, ae mai le na'o le fa'aaogaina o filo fa'alenatura i le su'esu'eina ma le atina'eina o alava fa'akomepiuta, o le fa'ata'ita'iina lea o le poto o le tagata ma le atina'eina o tekonolosi.O le filogia o microfiber e le o fa'amoemoeina ma fa'amoemoeina.Nai lo le te'ena atoatoa o alava synthetic, e sili atu le su'eina o se auala e fa'asaienisi ma pulea lelei ai le fa'amaligiina ma le fa'aosoina o microfibers.

HOHENSTEIN Su'esu'ega Fa'atele o Microfibers

saito (10)

O le laasaga muamua i le foia o le microfiber faʻafitauli o le faʻalauiloaina lea.

I le avea ai ma se tagata fa'atau, e mafai ona e amata i le malamalama i microfibers ma faia ni puipuiga;i le avea ai o se pisinisi ie, e tatau ona e faʻaauau pea ona faʻaogaina tekinolosi gaosiga e faʻaitiitia ai le gaosiga o microfibers.O le microfiber pollution o lo'o tosina atu ai le va'aiga fa'ava-o-malo i le aofa'i o la'ei gaosia e le tele o fa'atau oloa ma fa'ailoga, ma e mana'o Hohenstein e fa'atasi ma oe e ta'imua i lenei atina'e gafataulimaina.

5 tausaga (8)

Taimi meli: Oke-21-2022

Talosaga mo se Lipoti Faataitai

Tuu lau talosaga e maua ai se lipoti.